Beste klanten,
Zoals voorgaande jaren kunnen er vanaf oktober afspraken gemaakt worden voor het volgende jaar, dit vooral voor klanten die op regelmatige basis met hun hondjes langs komen en zeker willen zijn een afspraak te hebben.
Normaal gezien hebben jullie in september allemaal een email hiervan gekregen.
Deze mails zijn verstuurd naar het adres waarop jullie verwittigd worden bij het maken van de afspraak en 2 dagen voor de afspraak.
Van degene van wie ik antwoord heb gekregen zijn de afspraken gemaakt.
Zonder antwoord kan ik dit helaas niet en zal er pas in het salon een afspraak gemaakt worden.
Mensen die al klant zijn en dit toch nog wensen kunnen nog een mail sturen en dan probeer ik jullie hondje er ergens bij te plannen.
Mag ik jullie er toch nog even aan herinneren dat indien er een afspraak gemaakt wordt en jullie niet kunnen komen het in ieders belang is om tijdig te verwittigen.
Doen jullie dit niet dan ben ik verplicht een factuur te maken voor de gereserveerde tijd voor de verzorging van jullie hondje.
Aangezien jullie een mail krijgen bij het maken van de afspraak en 2 dagen voor de afspraak heb ik meer dan mijn best gedaan om jullie te verwittigen.
Op regelmatige basis vraag ik of jullie die mails krijgen en indien dit niet het geval is je spam na te kijken.
Dit wordt uitdrukkelijk vermeld bij het maken van de allereerste afspraak.
Klanten met vervolg afspraken krijgen de afspraken ook nog eens mee op een kaart voor het hele jaar.
Loopt er dan toch nog iets mis is dat buiten mijn verantwoordelijkheid, ik denk dat ik meer dan mijn best heb gedaan om op verschillende manieren te laten weten wanneer je afspraak is en om hoe laat deze is.
Bij twijfel kan er altijd getelefoneerd worden.
Mag ik ook vragen om steeds op tijd te komen, Indien jullie te laat komen zodat ik jullie hondje niet meer klaar krijg binnen de gereserveerde tijd wordt het gefactureerd.
Ook ik vind het steeds jammer als ik een factuur moet maken omdat er niet tijdig verwittigd wordt maar ook ik moet mijn facturen kunnen betalen en kunnen eten en leven.
Ik hoop dat jullie dit begrijpen.
Daarom: goede afspraken maakt goede vrienden.
Ik heb alvast mijn best gedaan
Dan rest er mij nog één ding te melden voor de klanten van wie ik hun hondje kom halen en/of brengen.
Vanaf volgend jaar zal ik dit zoveel mogelijk per 2 hondjes in elkaars buurt doen.
Dit om tijd te sparen in de eerste plaats maar vooral om de benzine kosten te beperken.
Momenteel is de gerekende prijs hiervoor miniem en probeer ik dat op deze manier zo te houden.
Jullie hondjes komen niet bij elkaar tijdens het vervoer maar ook niet in het salon, de verzorging gebeurt zoals voorheen apart.
Willen jullie dit niet op deze manier maar wel een individuele rit ben ik genoodzaakt om een hogere vervoer vergoeding te vragen afhankelijk van het aantal afgelegde kilometers heen en weer.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.