Beste klanten,
De laatste tijd worden er helaas regelmatig afspraken vergeten of niet nagekomen. Dat zorgt niet alleen voor loonverlies aan mijn kant, maar ook voor langere wachttijden voor andere klanten die een plekje zoeken.

Om dit te vermijden, werk ik vanaf nu met een automatisch herinneringssysteem.
Wat houdt dat in?
- Bij het maken van een afspraak krijgen jullie automatisch een bevestigingsmail.
- Twee dagen voor de afspraak ontvangen jullie nog een herinnering via mail.
📬 Heb je géén bevestigingsmail gekregen?
Controleer eerst even je spamfolder. Soms belanden mijn mails daar. Niets gevonden? Stuur dan even een mailtje naar info@hondenkapsalonmarleen.be, zodat ik kan controleren of het juiste e-mailadres bij mij bekend is.
➡️ Let op: deze mails worden automatisch verstuurd en je kan er niet op antwoorden.
📞 Merk je dat er iets niet klopt in de mail of moet je de afspraak wijzigen? Neem dan altijd telefonisch contact met me op. Dat is de enige manier om snel en correct iets aan te passen.
Heb je afspraken voor het hele jaar en nog geen bevestigingsmails ontvangen? Bezorg me dan zeker even je e-mailadres via mail, dan stel ik dat in orde.
🔕 Klanten die geen e-mailadres willen doorgeven, zullen géén herinneringsmails ontvangen. Vergeet je dan de afspraak of verwittig je niet tijdig, dan ben ik helaas genoodzaakt een factuur te sturen voor de gereserveerde tijd.
Bedankt voor jullie begrip en tot binnenkort!
Lieve groet,
Marleen